سمپاشی گروپ کشاورزان برای رونق تولید آتش به اختیار باشند - سمپاشی گروپ

به گزازش خبرنگار مهر، آیت‌اله علی معلمی بعدازظهر پنجشنبه همزمان با هفته جهاد کشاورزی در دیدار با پرسنل این اداره در قائم‌شهر، اظهار کرد: کار و تلاش در همه نهادها و ادارات ارزشمند است اما خدمت در اداره جهاد و کشاورزی توفیق بزرگی برای کارکنان این سازمان محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: درست است که خدای رحمان ضامن روزی است و کشاورز هم وسیله، اما کارکنان جهاد کشاورزی با در اختیار قرار دادن امکانات کشت و زرع و راهنمایی کشاورزان کمک بسیار بزرگی به امر تولید محصولات کشاورزی انجام می‌دهند.

امام جمعه قائم‌شهر با بیان اینکه شکرگزار باشید که ارباب‌جمعی چنین سازمانی هستید، گفت: اگر کار شما منحصر به دستورات و بخشنامه‌ها باشید، باید کلمه جهاد برداشته شود و فقط سازمان کشاورزی باقی بماند اما اگر شما آتش به اختیار بوده و همواره در جهت کمک به تولید بیشتر کشاورز قدم بردارید جهادگر خواهید بود.

معلمی ضمن تقدیر از ریاست و کارکنان اداره جهادکشاورزی قائم‌شهر، عنوان کرد: شما با تلاش و زحمت خود دوشاودش کشاورزان، طلایه دار تولید محصولات زراعی بوده و ثابت کرده اید که وارث آن جهادگرانی هستید که در زمان جنگ تحمیلی با ساختن سنگر و خاکریز، نقش مهمی در طول جنگ تحمیلی و پیروزی بر دشمن ایفا کرده‌اند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 106 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 14 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها