سمپاشی گروپ کشاورزی محور استقلال کشور و پایه اقتصاد منطقه است - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، عصر امروز پنج‌شنبه دومین جلسه کمیته راهبردی پایاب سد سهند با حضور امینی نماینده مردم هشترود، غفار زاده مدیرعامل آب منطقه‌ای استان و به ریاست امینیان فرماندار هشترود برگزار شد.

حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس گفت: دولت در طی دو سال گذشته سه برابر ۳۸ سال گذشته به روستائیان خدمات ارائه کرده است.

وی ضمن تشکر ویژه از خدابخش استاندار آذربایجان شرقی به جهت مساعدتی که در روند تکمیل فاز یک سد سهند در اولین سفر استانی خود به شهرستان هشترود داشته، گفت: مردم با روند بهره برداری از اراضی روستای یانیق از برکات این پروژه بهره مند شدند و همه اهالی منطقه در حال حاضر از مشارکت استقبال می کنند.

وی گفت: شهرستان هشترود تاکنون تک محصولی بوده است که با اجرایی شدن این پروژه چند محصولی شده و از مهاجرت اهالی جلوگیری می شود.

امینی کشاورزی را محور استقلال کشور و پایه اقتصاد منطقه دانست و گفت: عملکرد دولت در زمینه خدمت رسانی به روستاها که پایه کشاورزی هستند بسیار مثبت بوده است به گونه ای که دولت در طی دو سال گذشته سه برار ۳۸ سال گذشته به روستائیان خدمات ارائه کرده و همین امر موجب رونق در روستاها شده است.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس تاکید کرد: با رونق روستاها روند مهاجرت روستا به شهر معکوس شده و با تمرکز زدایی و جلوگیری از شهرنشینی بی رویه اقتصاد کشور پویا شده و شاهد قطع وابستگی اقتصادی به خارج و کاهش چشمگیر معضلات و آسیب های اجتماعی خواهیم بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 149 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها