سمپاشی گروپ یک سوم تولیدات کشاورزی زنجان در استان مصرف می شود - سمپاشی گروپ

محمود نوری در گفتگو با خبرنگار مهر به تولید محصولات کشاورزی در استان زنجان توسط روستاییان اشاره کرد و افزود: سالانه بیش از سه میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در استان زنجان تولید می شود که یک سوم آن در استان مصرف می شود و مابقی به استانهای دیگر صادر می شود. 

وی به تعاونی های روستایی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: در حال حاضربیش از  ۱۰۹ تعاونی در حوزه تعاونی های تولید، کشاورزی، روستایی و زنان در مناطق مختلف استان زنجان در حال فعالیت هستند و بیش از۴ هزار نفر عضو این تعاونی ها هستند. 

مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان زنجان افزود: یکی از حلقه‌های مهم درگیر و فعال در بخش کشاورزی، سازمان تعاون روستایی است و باید تشکیلات تعاونی های روستایی به روز بوده و سیاست‌هایشان را از طریق تعاون روستایی عملیاتی کنند. 

نوری به نیاز مردم در استفاده از محصولات کشاورزی تاکید کرد و ادامه داد: مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی و پروتئینی سازمان تعاون روستایی زنجان در سایر مناطق استان توسعه یافته است. 

وی تصریح کرد: تعاونی های روستایی بیش از ۸۵ درصد تعاونی ها در استان زنجان را تشکیل می دهد و ۶۸ تعاونی روستایی در سطح استان فعال است.

مدیر کل سازمان تعاون روستایی استان زنجان  بر لزوم تشکیل تعاونی درحوزه های تخصصی کشاورزی در استان زنجان تاکید کرد و گفت: در حوزه تعاونی های تخصصی کشاورزی در حال حاضر تعاونی های تعاونی زنبورداران، مرغداران، گاوداران در استان فعال است. 

نوری بر لزوم تشکیل تعاونی در حوزه گیاهان دارویی در استان زنجان تاکید  کرد ویاد آورشد: نظام های صنفی کشاورزی  که با هدف دفاع از حقوق کشاورزان راه اندازی می شوند و در حال حاضر در تمام شهرستان های استان تشکیل شده و خدمات لازم را ارائه می دهند. 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 29 اکتبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها