سمپاشی گروپ ۱۷ کشاورز نمونه خراسان رضوی جزو منتخبان کشوری قرارگرفتند - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا قدسی بعدازظهر دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی برگزار شد، اظهار کرد: تعداد پرونده‌های معرفی شده به کمیته استانی انتخاب کشاورز نمونه  ۱۰۳۰ مورد بود که ۱۰۱۸ مورد آن در زیرگروه‌های زراعت، باغبانی، دام و طیور، منابع طبیعی، شیلات، ترویج و تشکل‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه  سال گذشته تعداد پرونده‌های ارسالی کشاورز نمونه از خراسان رضوی به تهران  ۸۵ مورد بوده است افزود: خراسان رضوی به لحاظ آماری رتبه اول تعداد پرونده ارسالی جهت انتخاب کشاورز نمونه را به مرکز کشور  داشته است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی طی ۳ سال گذشته رتبه اول تعداد کشاورزان نمونه را در میان ۳۱ استان کشور و آن هم با فاصله زیادتر از سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است.

وی بیان کرد:  تحقق این مهم نتیجه تلاش‌های خوب مسئولان و فعالان بخش کشاورزی در سطح دهستان‌ها، مراکز جهاد کشاورزی، پهنه‌های تولیدی و اقدامات خوب تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی بوده است.

قدسی ابراز کرد: این استان در زمینه طرح نظام نوین ترویج و پهنه‌های کشاورزی رتبه اول کشوری را در سال ۹۵ کسب کرد و در اردیبهشت ماه سال گذشته موفق به دریافت لوح تقدیر از دست مقام عالی وزارت گردید.

وی گفت: تعداد منتخبان نهایی نمونه‌های بخش کشاورزی خراسان رضوی در سال جاری ۱۲۱ نفر بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها