سمپاشی گروپ ۲۰۸ پروژه بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان در هفته دولت افتتاح می‌شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، محمد علی نیکبخت پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان برگزار شد، اظهار داشت: در هفته دولت امسال ۲۰۸ پروژه در بخش‌های تولیدات دامی، تولیدات گیاهی، آب و خاک، امور عشایری، آبخیزداری و شیلات در استان سیستان و بلوچستان به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: با افتتاح این پروژه‌ها برای دو هزار و ۵۹۲ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌شود که ۶ هزار و ۳۵۴ خانوار روستایی و عشایری از مزایای آنها بهره مند می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: از سال ۹۲ تاکنون ۸ هزار و ۸۲۵ پروژه بخش کشاورزی در این استان افتتاح و برای ۱۹۰۰ نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و در بخش پروژه‌های عمرانی نیز سه میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

نیکبخت گفت: طی این مدت طرح عظیم توسعه سیستم‌های نوین آبیاری در سطح ۱۰۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان سیستان و بلوچستان اجرا شده است و در این مدت برای ۱۵۰ هزار نفر اشتغال ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: طی این مدت سیستم‌های نوین آبیاری هم در سطح ۲۲ هزار و ۱۰۰ هکتار از اراضی استان با اعتباری بال غ بر دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال اجرایی شده که حاصل آن صرفه جویی ۲۵۰ میلیون متر مکعبی آب بوده است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 143 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 26 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.