سمپاشی گروپ ۲۵ پروژه در بخش کشاورزی قم به بهره‌برداری رسید - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، ۲۵ پروژه بخش کشاورزی قم ظهر دوشنبه با حضور اسکندر زند معاون وزیر جهاد کشاورزی و همچنین معصومه ابتکار معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

بر اساس این گزارش ۱۷ پروژه در بخش خاک، چهار پروژه در بخش بهبود تولیدات دامی، ۳ پروژه در بخش صنایع کشاورزی و یک پروژه هم در بخش تولیدات گیاهی امروز به بهره‌برداری رسید.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم در این مراسم طی سخنانی با اشاره به شعار سال مبنی بر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال گفت: بخش کشاورزی بیشترین سنخیت را با این شعار و اقتصاد مقاومتی دارد.

مهرداد غضنفری در ادامه عنوان کرد: برای بهره‌برداری هر چه بهتر از بخش کشاورزی باید این بخش از کشاورزی معیشتی به سمت کشاورزی اقتصادی حرکت کند.

وی به اجرای طرح‌های دانش بنیان در بخش کشاورزی و لزوم حمایت از بخش خصوصی و کشاورزان را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: باید از مسیرهای سنتی عبور کنیم و به روش‌های نوین روی آوریم و در این بین چنانچه موانعی هم در دستگاه وجود دارد باید به دور از بخشی نگری و صنفی نگری با همدلی و وفاق موانع را از سر راه برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار قم تلاش کشاورزان را در جهت نهادینه کردن شعار استقلال دانست و بیان کرد: دشمنان سعی دارند تا از لحاظ اقتصادی به کشور ضربه بزنند در حالی که اقتصاد مقاومتی نسخه شفا بخش اقتصاد کشور است و در این راه باید از ابزار و تکنولوژی روز هم استفاده شود.

یادآور می‌شود در پایان مراسم از کشاورزان نمونه استان در بخش‌های مختلف تولید، زراعت، باغات و ترویجی تقدیر شد و در سال جاری بعد از ۱۵ سال هم قم دو کشاورز نمونه کشوری داشت.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها