سمپاشی گروپ ۳۳ میلیارد تومان برای شرکت‌های دانش بنیانِ کشاورزی تخصیص یافت - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، جان علی بهزاد نسب با بیان اینکه شرکت‌های دانش بنیان کشاورزی تسهیلات ارزان قیمت با سود ۴ درصد دریافت می‌کنند، گفت: یک خط اعتباری ۳۳ میلیارد تومانی از ریاست جمهوری توسط صندوق حمایت از بخش کشاورزی برای حمایت مالی و تأمین سرمایه در گردش شرکت‌های دانش بنیان دریافت شده است.

وی ادامه داد: کمک به شرکت‌های دانش بنیان برای ورود محصولات شأن به بازار مصرف و حمایت فنی از این شرکت‌ها از طریق شتاب دهنده‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که برای شرکت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل صندوق حمایت از سرمایه گذاری کشاورزی اظهار داشت: اگر محصولات شرکت‌های دانش بنیان خریدار نداشته باشد، این شرکت‌ها دچار مشکل می‌شوند بنابراین درحال برنامه ریزی با معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری هستیم تا محصولات بخش کشاورزی ازجمله نهاده‌ها و سموم که توسط شرکت‌های دانش بنیان تولید شده‌اند از سوی صندوق حمایت از سرمایه گذاری کشاورزی خریداری شود و با قیمت مناسب به مصرف کننده برسد. معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری هم از این شرکت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی برای بازاررسانی محصولات این شرکت‌ها حمایت می‌کند.

به گفته این مقام مسئول شرکت‌های دانش بنیان بخش کشاورزی ۱.۸ برابر منابعی که در صندوق حمایت از کشاورزی دارند می‌توانند تسهیلات ارزان قیمت دریافت کنند علاوه بر آن منابعی که از معاونت علمی و فناوری و بانک‌ها برای حمایت از شرکت‌ها تخصیص داده می‌شود، سقف ندارد و به میزان نیاز این شرکت‌ها بستگی دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 123 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 25 مارس 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها