سمپاشی گروپ ۳.۶ میلیون گندم توسط سازمان تعاون روستایی خریداری شد - سمپاشی گروپ

 غلامرضا هادربادی معاون وزیر جهاد کشاورزی و سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری سمپاشی گروپ اظهار داشت: شبکه تحت پوشش این سازمان تا تاریخ ۱۵ مرداد ماه سال جاری در قالب خرید مباشرتی بالغ بر ۳ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۷۰ تن گندم از کشاورزان در ۳۲ استان کشور را خریداری کرده است.

وی افزود: کل خرید تضمینی گندم توسط شبکه تحت پوشش این سازمان در سال گذشته ۲ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۲۲۷ تن بود که میزان خرید امسال در مقایسه با سال قبل حدود ۴۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

سرپرست سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران ادامه داد: تا پایان فصل برداشت گندم در سراسر کشور، این سازمان و شبکه تحت پوشش با آمادگی کامل خرید تضمینی گندم را ادامه خواهد داد.

هادربادی گفت: تاکنون شبکه تحت پوشش سازمان در استان خوزستان با خرید یک میلیون و ۴۶ هزار تن بالاترین میزان خرید گندم توسط شبکه تعاونی‌های روستایی در کشور را داشته است و پس از آن به ترتیب استان‌های فارس با بیش از ۵۴۳ هزار تن، همدان با ۱۷۲ هزار تن، آذربایجان غربی با ۱۵۰ هزار تن و کردستان با ۴۳۷ هزار تن بیشترین خرید تضمینی را داشته اند.

هادربادی با قدردانی از کلیه دست اندرکاران خرید تضمینی گندم گفت: نقش شبکه تعاونی‌های روستایی کشور به ویژه از بعد حمل و نگهداری گندم به ویژه در مناطق روستایی با دسترسی محدود و صعب العبور و نیز خرید از کشاورزان خرده مالک قابل توجه است.

انتهای پیام/

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 249 views بار دسته بندی : اخبار و رویداد ها تاريخ : 8 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها