سمپاشی گروپ ۶۰ فقره پروانه تأسیس واحد فراوری زیتون درزنجان صادرشده است - سمپاشی گروپ

حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر به زنجیره تولید در استان اشاره کرد و گفت: یکی از راه‌های مهم افزایش بهره‌وری در بخش صنایع تبدیل تکمیل زنجیره‌های تولید و عرضه است که به‌عنوان زنجیره تولید از آن نام می‌بریم.

وی اظهار کرد: در استان زنجان بحث فراوری محصولات کشاورزی توسعه خوبی داشته و ۱۸ واحد فراوری زیتون در طارم فعال است و ظرفیت ۲۹ هزار تن فراوری زیتون در استان راداریم.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان گفت: اگر ماده خام را حساب کنیم بیشتر از میزان تولید زیتون است و در بحث کارخانه‌ها مشکلی نداریم.

جعفری بابیان اینکه  توسعه صنایع  تبدیلی در استان زنجان در اولویت و برنامه مهم سازمان است، تأکید کرد: طی دو سال گذشته ۶۰ فقره پروانه  تأسیس واحد فراوری زیتون صادر کردیم. 

وی افزود: با فعال شدن و بهره‌برداری از واحدهای فرآوری زیتون استان زنجان مهم‌ترین فرآوری کننده محصول زیتون در کشور می شود. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان تصریح کرد: توسعه صنایع تبدیلی محصولات کشاورزی مدنظر سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است و ما بر تحقق این امر مهم جدی هستیم.

جعفری تأکید کرد: توسعه صنایع تبدیلی زیتون در دستور کارمی باشد و حوزه کشاورزی یک ابزار مهم در توسعه اقتصاد و اشتغال پایدار در استان زنجان است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 125 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 3 ژانویه 2021 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها