سمپاشی گروپ ۶۰ نوع محصول کشاورزی در استان زنجان تولید می‌شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرنگار مهر، حسین جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: استان زنجان تنوع محصولات کشاورزی خوبی دارد و بیش از ۶۰ نوع محصول کشاورزی در استان زنجان تولید می‌شود و این استان  به لحاظ برخورداری از شرایط آب و هوایی خاص دارای کیفیت بسیار مطلوب در محصولات کشاورزی است. 

جعفری ابراز کرد: جهاد کشاورزی استان زنجان به دنبال کیفی سازی محصولات کشاورزی در استان زنجان است و در این راستا جهاد کشاورزی استان زنجان این برنامه را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی افزود:  بخش کشاورزی در توسعه اقتصادی استان بسیار مؤثر است و  وجود ۲۲ درصد تولید ناخالص استان در بخش کشاورزی مؤید این مهم است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یاد آور شد: در استان زنجان بخش کشاورزی سهم خوبی را در اقتصاد دارد و در سال جاری این بخش درزمینه اقتصاد مقاومتی برنامه‌های خوبی را در دستور کاری خود قرار داده و اجرا خواهد کرد.

جعفری گفت: سهم اشتغال در بخش کشاورزی استان زنجان بسیار خوب است و باید برای تجاری‌سازی در این بخش برنامه‌ریزی و مدیریت لازم انجام شود و در استان نخبه‌های بسیار زیادی  وجود دارد که ایده‌های بسیار خوبی برای تجاری‌سازی در بخش کشاورزی دارند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 113 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها