سمپاشی گروپ ۶ مرکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زنجان ایجاد می شود - سمپاشی گروپ

عبدالله جعفری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در زنجان، افزود: در ۶ نقطه پرجمعیت شهر زنجان مراکز مستقیم عرضه محصو لات کشاورزی ایجاد می شود. 

وی اظهار کرد: ایجاد مراکز مستقیم  عرضه محصولات کشاورزی دغدغه ای است که مسئولین استان  دارند و در ستاد تنظیم بازار با پیگیری استاندار، شهرداری مکلف شد نسبت به ایجاد مراکز عرضه محصولات کشاورزی اقدام کند که تا پایان سال جاری یکی از این مراکز ایجاد می‌شود و مابقی هم به مرور توسط شهرداری ایجاد خواهد شد. 

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان به دلایل افزایش قیمت محصولات کشاورزی اشاره کرد و گفت:  افزایش قیمت‌ها در بازار دلایل مختلفی دارد و به علت عرضه و تقاضا است نوسانات قیمت وجود دارد.

جعفری ابراز کرد:  در یک نقطه یک محصول  کشاورزی به یک قیمتی عرضه می‌شود و در منطقه‌ای دیگر هم با قیمت دیگری عرضه می‌شود که تنها راه علاج ایجاد مراکز عرضه مستقیم محصولات کشاورزی است. 

وی افزود: از مزرعه تا مصرف واسطه‌هایی وجود دارند که این واسطه‌ها افزایش قیمت محصولات کشاورزی را رقم می‌زنند که با ایجاد مراکز مستقیم  عرضه محصولات کشاورزی واسطه‌ها هم از بین می‌روند. 

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان یاد آورشد: طی سال گذشته صادرات انواع محصولات  کشاورزی تولیدی استان زنجان به ۵۰ هزار و ۲۲۵ تن به ارزش حدود ۳۶ میلیون دلار رسید و ارزش ریالی مجموع صادرات سال گذشته استان حدود یک هزار میلیارد ریال بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 136 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها