سمپاشی گروپ ۷۳ پروژه کشاورزی در استان زنجان افتتاح می شود - سمپاشی گروپ

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از جهاد کشاورزی استان زنجان، حسین جعفری از افتتاح ۷۳ پروژه کشاورزی بااعتباری بالغ‌بر ۲۸۰ میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال طی ایام‌الله دهه فجر در استان زنجان خبر داد و تصریح کرد: از این تعداد ۲۲ پروژه سرمایه‌ای و ۵۱ پروژه عمرانی است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ۱۵ پروژه در حوزه تولیدات دامی، ۶ پروژه در حوزه شیلات و یک پروژه در حوزه صنایع کشاورزی را پروژه‌های سرمایه‌ای مورد افتتاح در بخش کشاورزی استان برشمرد و افزود: با افتتاح و بهره‌برداری از این تعداد پروژه سرمایه‌ای، برای ۹۴ نفر در بخش کشاورزی استان اشتغال‌زایی می‌شود.

وی عنوان کرد: چهار پروژه پرورش بوقلمون و یک پروژه پرورش بوقلمون مادر جمعاً به ظرفیت ۲۴ هزار و ۶۰۰ قطعه، ۷ پروژه پرورش مرغ گوشتی جمعاً به ظرفیت ۱۰۲ هزار قطعه، یک پروژه پرورش گوسفند داشتی، یک پروژه پرواربندی بره و یک پروژه پرورش گاو شیری جمعاً به ظرفیت یک هزار و ۶۰۰ رأس، پروژه‌های مورد افتتاح حوزه دام و طیور استان زنجان در ایام‌الله دهه مبارک فجر را شامل می‌شود.

 جعفری ظرفیت ۶ پروژه پرورش ماهیان سردابی را ۶۲ تن اعلام کرد و بیان داشت: پروژه‌های حوزه صنایع کشاورزی استان نیز پروژه تولید خوراک دام و طیور با ظرفیت ۲۰ هزار تن در سال را شامل می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان خاطرنشان کرد: ۴۹ پروژه آبیاری تحت‌فشار و ۲ طرح لوله‌گذاری بااعتباری بالغ‌بر ۱۰۱ میلیارد و ۸۵ میلیون ریال نیز پروژه‌های عمرانی قابل‌افتتاح بخش کشاورزی استان است که افتتاح و بهره‌برداری از آن‌ها تثبیت اشتغال ۲۶۰ نفری در این بخش را به دنبال دارد.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 134 views بار دسته بندی : دسته‌بندی نشده تاريخ : 30 دسامبر 2020 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها