سمپاشی گروپ آشنایی با 3 هتل 5 ستاره در جزیره کیش - سمپاشی گروپ

هتل‌های ۵ ستاره در کیش به دلیل معماری لوکس و جاذبه‌های گردشگری فراوان در اطراف آنها، همیشه در لیست بهترین مکان‌ها برای اقامت در این جزیره بوده‌اند. امروزه این هتل‌ها با ارائه خدماتی با کیفیت بالا و هیجان‌انگیز، گزینه‌ی ایده‌آلی برای اقامت در سفرهای تفریحی و تجاری به کیش شده‌اند. از جمله هتل‌های برتر در این جزیره می‌توان به هتل آرامیس با معماری شیک و زیبا، هتل ویدا با منظره‌ی خیره‌کننده اقیانوس و هتل مارینا پارک کیش با امکاناتی عالی و فضایی زیبا، اشاره کرد. هر یک از این هتل‌ها با ارائه‌ی خدماتی با کیفیت بالا، امکانات رفاهی و تفریحی کامل و موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، برای گردشگرانی که به دنبال تجربه‌ی لاکچری در کیش هستند، گزینه‌ی مناسبی محسوب می‌شوند.  در این مقاله قصد داریم به معرفی کامل این سه هتل ۵ ستاره در کیش بپردازیم و خدمات و امکانات آنها را به‌طور کامل بررسی کنیم.

آشنایی با هتل آرامیس کیش

هتل آرامیس، تمام امکانات رفاهی یک هتل ۵ ستاره در کیش را به میهمانان خود، ارائه می‌دهد. این هتل با مساحتی بیش از ۲۵ هزار متر مربع، در منطقه‌ای عالی از کیش واقع شده و تا فرودگاه بین‌المللی تنها ۱۵ دقیقه فاصله دارد. هتل آرامیس، دارای ۶۴ اتاق بوده و تعداد تخت‌های قابل استفاده در این اتاق‌ها، بیش از ۱۶۵ تخت است. این هتل در سال ۱۳۸۷، آغاز به کار کرد و از همان ابتدا، تمام امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز مهمانان را فراهم کرده است. همچنین این هتل، دارای رستوران‌هایی با منوی متنوع و کیفیت بالا می‌باشد که در آن‌ها می‌توانید، طعم غذاهایی از سراسر جهان را بچشید و لذت ببرید. هتل آرامیس کیش با ارائه خدمات با کیفیت بالا و موقعیت جغرافیایی ایده‌آل، بهترین هتل ۵ ستاره در کیش برای اقامت در سفرهای تفریحی و تجاری است. برای رفتن به این هتل باید به خیابان امام خمینی و سپس بلوار رمضانی کیش بروید. قیمت اتاق‌ها در این هتل از شبی ۸۰۰ هزار تومان (اردیبهشت ۱۴۰۲) شروع می‌شود.

امکانات و خدمات هتل آرامیس

در هرکدام از واحدهای اقامتی هتل آرامیس، امکاناتی همچون حمام، یخچال، دراور، صبحانه مفصل، مبلمان، آباژور، سیستم اعلام حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، تلویزیون، تلفن و سیستم گرمایش و سرمایش به همراه تهویه مطبوع، مشاهده می‌شود. سایر امکانات و خدمات این هتل ۵ ستاره در کیش، به شرح زیر است:

  • اتاق‌های لوکس و مدرن با تمام امکانات رفاهی
  • رستوران‌های متنوع با منوی بین‌المللی و قابلیت سفارش غذا به اتاق
  • سونا، جکوزی، استخر سرپوشیده و باز، سالن بدنسازی و ماساژ
  • سالن کنفرانس و جلسات با تجهیزات مدرن
  • خدمات ویژه‌ی نگهداری از کودکان
  • خدمات تور و گردشگری
  • خدمات رزرو بلیط هواپیما و اجاره‌ی خودرو
  • خدمات ترانسفر فرودگاهی
  • امکانات پارکینگ و اینترنت رایگان در تمامی نقاط هتل

خوب است بدانید که هتل آرامیس به‌ عنوان یک هتل ۵ ستاره در کیش، امکانات و خدمات ویژه‌ای نیز برای زوج‌های جوان درنظر گرفته است. این امکانات شامل اتاق‌های رمانتیک با چشم‌انداز زیبا، سرویس بهداشتی با لوازم بهداشتی لوکس، نورپردازی خیره‌کننده، موسیقی زنده و همچنین سرویس اتاق ۲۴ ساعته می‌شود. با این امکانات، اقامتی لذت‌بخش برای زوج‌هایی که به دنبال تجربه یک سفر عاشقانه و لاکچری هستند، فراهم خواهد شد.

جاهای دیدنی در اطراف هتل آرامیس

از جمله جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل ۵ ستاره در کیش، می‌توان به جزیره هنگام و باغ کنار اشاره کرد. جزیره هنگام، تنها ۳٫۵ کیلومتر با هتل آرامیس فاصل دارد که با خودرو شخصی تقریباً ۱۰ دقیقه طول می‌کشد. شما می‌توانید با یک تور قایق‌رانی به این جزیره زیبا سفر کنید و از تفریحاتی همچون ساحل رؤیایی، شنا، غواصی و قایق‌رانی لذت ببرید. باغ کنار نیز در فاصله کمی از این هتل قرار دارد. در این باغ می‌توانید از مناظر طبیعی مثل گونه‌های گیاهی متنوع، آبشارها و استخرهای زیبا نهایت لذت را ببرید و خاطرات خوشی را برای خود ثبت کنید.

آشنایی با هتل ویدا کیش

هتل ویدا به‌عنوان یک هتل ۵ ستاره در کیش، فعالیت خود را از سال ۱۳۹۶ با قدرت شروع کرد و به یکی از بهترین هتل‌ها در این جزیره تبدیل شد. این هتل دارای ۲۲۰ واحد اتاق با بیش از ۴۰۰ تخت قابل استفاده است. از هتل ویدا تا کیش، فقط ۱۵ دقیقه با خودرو شخصی فاصله است. از جمله امکانات برتر در این هتل، می‌توان به اتاق‌های لوکس با امکانات رفاهی کامل، رستوران‌ها با منوی متنوع و غذاهای بومی، استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی و نیز سالن بدنسازی اشاره کرد. این هتل، در بلوار امام رضا و خیابان سرای معلم قرار دارد. نزدیک‌ترین مرکز خرید به هتل ویدا، مرکز خرید ویدا است که جای خوبی برای خرید سوغاتی از کیش خواهد بود.

امکانات و خدمات هتل ویدا

هتل ویدا، دارای رستوران‌های بزرگی همچون رستوران هواوارو، رستوران کافه آریا، پلانت و اسکای است که در مجموع ظرفیت پذیرایی از ۳۰۰ نفر را دارند. این هتل ۵ ستاره در کیش، همچنین دارای یک پارکینگ در محدوده اقامتگاه است که به صورت کاملاً رایگان در اختیار شما قرار خواهد گرفت. امکانات و خدمات هتل ۵ ستاره ویدا به شرح زیر است:

  • رستوران‌های متنوع با امکان صرف غذا در اتاق
  • استخر، سونا، جکوزی، امکانات تفریحی آبی
  • سالن بدنسازی و ماساژ جهت آماده‌سازی بدن برای یک روز پرانرژی
  • خدمات نگهداری از کودکان جهت ارائه خدمات بهتر به خانواده‌هایی که با کودکان سفر می‌کنند
  • خدمات ویژه نقلیه و ترانسفر فرودگاهی جهت تسهیل در حرکت میهمانان بین فرودگاه و هتل
  • اینترنت پرسرعت در تمامی نقاط هتل

جاهای دیدنی در نزدیکی هتل ویدا

یکی از جاهای دیدنی در نزدیکی هتل ویدا، پارک ملی دریاچه هرمز است که با این هتل، فقط ۲۰ کیلومتر فاصله دارد. در این پارک ملی می‌توانید از طبیعت خیره‌کننده و مناظر زیبای دریاچه هرمز، جنگل‌های سرسبز و حیات وحش غنی لذت ببرید. در این پارک طبیعی، انواع فعالیت‌های تفریحی مثل پیاده‌روی، کوهنوردی و شکار عکس نیز برای علاقه‌مندان درنظر گرفته شده است. یکی دیگر از جاهای دیدنی در اطراف این هتل، بازار بومی و قدیمی کیش است که در آن انواع صنایع دستی و سوغاتی کیش به‌فروش می‌رسد. این بازار نیز ۱۰ کیلومتر با هتل ویدا فاصله دارد.

آشنایی با هتل مارینا پارک

هتل مارینا پارک، یک هتل ۵ ستاره در کیش است که در سال ۲۰۱۰ آغاز به کار کرد. این هتل دارای ۲۸۲ باب اتاق و بیش از ۴۰۰ تخت است. فاصله هتل مارینا پارک تا فرودگاه بین‌المللی کیش ۱۵ دقیقه با خودرو شخصی است. این هتل در زمینی به مساحت حدود ۲۰ هزار مترمربع بنا شده است. رستوران‌های هتل مارینا پارک کیش شامل رستوران چینی شوانگ‌های، رستوران هندی دلیسیر، رستوران ایرانی شاهنامه و رستوران ایتالیایی لا پیازا، بسیار لوکس و منحصربه‌فرد طراحی شده‌اند. آدرس این هتل، در بلوار امام رضا و خیابان مرتضی خان است.

امکانات و خدمات هتل مارینا پارک

این هتل دارای امکانات و خدمات به شرح زیر است:

  • اتاق‌های لوکس و مجهز با تمام امکانات رفاهی از جمله تلویزیون ال سی دی، سیستم تهویه مطبوع، میز کار و صندلی راحتی، کمد لباس و سشوار
  • رستوران‌های متنوع با منوی مفصل و باکیفیت
  • استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی، ماساژ
  • سالن بدنسازی
  • خدمات نگهداری از کودکان
  • خدمات رزرو بلیت
  • لاندری
  • خدمات صرافی
  • اتاق چمدان
  • صندوق امانات در اتاق

جاهای دیدنی در نزدیکی هتل مارینا پارک

مجموعه نمایشگاهی کیش در فاصله خیلی کمی از هتل مارینا پارک قرار دارد و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری کیش محسوب می‌شود. در این مکان انواع نمایشگاه‌های لوازم خانگی، خودرو و لوازم الکترونیکی دایر می‌شود. پارک ساحلی کیش نیز یکی دیگر از جاهای دیدنی در نزدیکی این هتل ۵ ستاره در کیش است. در این پارک، تفریحاتی همچون دوچرخه سواری و شنا برای کودکان تدارک دیده شده است.

فاصله هتل مارینا کیش تا دریا چقدر است؟

هتل مارینا پارک کیش یکی از هتل‌های نسبتا نوساز جزیره است که در نزدیکی دریای خلیج فارس قرار گرفته است. فاصله هتل مارینا تا ساحل جزیره کمتر از ۴۰۰ متر می‌باشد و شما با کمی پیاده‌روی می‌توانید به ساحل رفته و از آن لذت ببرید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 127 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 23 می 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.