سمپاشی گروپ انواع کفش ایمنی چسبی چینی - سمپاشی گروپ

کفش ایمنی، مناسب افرادی که شغل های حساس و پر حادثه ای دارند و پای آن ها با خطراتی همراه است، می باشد و در بازار، کفش های ایمنی چینی با تنوع بالا عرضه شده است و شما می توانید با توجه به شغل خود، تهیه کنید.اما کفش های ایمنی، در مدل های متفاوتی طراحی شده اند و دارای استاندارد هایی می باشند که که اگر رعایت شود،  سلامتی شما را تحت تاثیر قرار می دهد و افرادی که  دارای شغل های پر خطر هستند، باید طبق شغلی که دارند، کفش مناسب خود را انتخاب کنند.

انواع مدل های کفش ایمنی چینی ، سرپنجه فولادی، سر پنجه کامپوزیت و زیره لاستیکی می باشد.افرادی که در کارخانه های صنعتی کار می کنند، باید از کفش با سرپنجه فولادی استفاده کنند.کفش سرپنجه فولادی، دارای یک قطعه فلزی در قسمت جلویی می باشد که انگشتان پا را در برابر حرارت و ضربات سنگین محافظت می کند و به خاطر داشتن زیره ای مناسب، در برابر سرما و گرما بسیار مقاوم می باشد.همچنین به دلیل مموری فوم بودن، در برابر حساسیت و سوختگی دوام زیادی دارد و از جابجا شدن پا داخل کفش جلوگیری می کند.امااز معایب سر پنجه فولادی میتوان به این موارد اشاره کرد:این مدل از کفش، به دلیل اینکه در ساخت آن از قطعه فلزی استفاده شده نسبت به ساید مدل ها، بسیار سنگین می باشد و در طولانی مدت ممکن است باعث خستگی پا شود.مورد بعدی، به دلیل وجود آن قطعه فلزی، زنگ زدن و پوسیدن سرپنجه فولادی ممکن است ایجاد شود

کفش ایمنی چسبی

به منظور راحتی استفاده و برای اشخاصی که به علت های مختلف مانند کمر درد و وزن بالا، برای باز و بسته کردن بند کفش ایمنی دچار مشکل هستند، کفش ایمنی چسبی توسط تولید کنندگان تهیه و به بازار عرضه شده است. این کفش ها به دلیل سهولت استفاده، از طرفداران زیادی برخوردار می باشند و البته باید به این نکته توجه داشت که ضریب ایمنی این کفش ها به اندازه کفش های ایمنی بندی بالا نمی باشد و نمی توان در تمام محیط های کاری از آن ها استفاده کرد .

به منظور اخذ مشاوره و انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع کفش کار با توجه به نوع شغل و مشخصات شخصی و فردی، می توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. ما برای انتخاب بهترین و مناسب ترین نوع کفش ایمنی، تمامی جوانب امر را لحاظ می کنیم و امکان بهینه ترین انتخاب با توجه به نوع کار و حیطه فعالیت تولیدی شما را فراهم می آوریم.

با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که کفش های ایمنی تولید شده، دارای قیمت های متفاوتی می باشند و معمولا استفاده کنندگان در بازه قیمتی مورد نظر خود، به دنبال بهترین و مناسب ترین کفش می گردند.

هر چند قیمت در انتخاب هر کالایی و از جمله کفش ایمنی چسبی از موارد تعیین کننده به حساب می آید، اما به دلیل اینکه کیفیت کفش ایمنی ارتباط مستقیمی با سلامت مصرف کننده دارد، بهتر است در انتخاب کفش ایمنی ابتدا موارد مرتبط با سلامتی و حفاظت فردی لحاظ شود و سپس قیمت آن مد نظر قرار گیرد.

 

کفش ایمنی خارجی ارزان

پیدا کردن یک جفت کفش خارجی ارزان که ایمن هم باشد، همیشه آسان نیست. هر برندی سبک متفاوت داشته و از همه مهم تر کیفیت های مختلفی دارد. مارک های زیادی برای انتخاب شما وجود دارد.

اگر می‌ خواهید بدانید، آیا پولی که برای خرید کفش های برند می پردازید، ارزش آن را دارد یا نه، به کیفیت، ایمنی و دوام آنها توجه کنید. اگر در همه شرایط مقاوم و ایمن باشد، قیمت کفش ایمنی طبیعتا بالاتر می باشد. یک کفش ایمنی کار استاندارد که مورد تایید بین المللی نیز باشد، باید بتواند از انگشت های پای شما در برابر سقوط اجسام محافظت کند. رعایت اصول اولیه ایمنی می تواند سلامت شما را در محل کار تضمین کند.

به دلیل اهمیت بالایی که کفش ایمنی در سلامت نیروی کار دارد، پایتخت نشینان ما اقدامات زیادی برای واردات کفش ایمنی خارجی انجام دادند. برای کارگرانی که هنگام کار پاهای آنها در معرض خطر برخورد با اجسام داغ و برنده یا سقوط اجسام قرار دارد، باید کفش و پوتین ایمنی با رعایت استاندارد تهیه و در اختیار آنها قرار گیرد. عمده ترین خطر تهدید کننده پا در محیط های صنعتی، له شدن پنجه ها در اثر سقوط ناگهانی اجسام سنگین و یا برخورد جلوی کفش با قطعات تیز و برنده می باشد. مزیت استفاده از کفش ایمنی با زره فولادی این است که از آسیب دیدگی و قطع احتمالی انگشتان پا در موقع سقوط اجسام سنگین جلوگیری می ‌کند.

طول عمر مفید یک کفش ایمنی باید حداکثر باشد؛ کفش های ایمنی به دلیل اینکه در محیط های کاری ساعت ها مورد استفاده قرار می گیرند، باید عمر مفید بالایی داشته باشند. اگر در کارخانه ها، جوشکاری ها، صنایع شیمیایی، ریخته گری, آتش نشانی ها و …کار می کنید، حتما باید به سلامت پا های خود اهمیت دهید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 192 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 28 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.