سمپاشی گروپ خرید اینترنتی کفش ایمنی ساق کوتاه بهشتیان - سمپاشی گروپ

کفش ایمنی بهشتیان را می توان به صورت اینترنتی خرید کرد. این نوع کفش ها، از جنس چرم طبیعی می باشد و ساختار آن با کفش های معمولی کمی متفاوت است، به این صورت که وزن آن نسبت به کفش های معمولی بیشتر است و از چندین لایه استفاده شده تا از آسیب دیدن پا جلوگیری شود.

هر نوع از این کفش ها برای شغل خاصی طراحی شده، مثلا افراد برق کار چون با برق سر و کار دارند و هر لحظه امکان برق گرفتگی وجود دارد، طوری طراحی شده که جریان الکتریسیته را عبور نمی دهد. یا افرادی که در مکان های لغزنده کار می کنند و امکان سقوط زیاد است، طراحی به طوری انجام شده که از لغزش فرد جلوگیری می کند.

امروزه کفش های ایمنی زیادی در بازار وجود دارد، یکی از آنها کد ۱۶۵ بهشتیان می باشد که قیمت مناسبی هم دارد. کفش ایمنی باید در عین اینکه راحت است، از طراحی استانداردی پیروی کند. اگر طراحی کفش استاندارد نباشد، نه تنها هنگام بروز حوادث از پا محافظت نمی کند، بلکه ممکن است به ستون فقرات فرد آسیب برساند.

کفش استاندارد، کفشی است که جنس آن چرم و مقاومت بالایی داشته باشد و آستری آن طوری باشد که از عرق کردن پا جلوگیری کند، چرا که پا مدت زمان طولانی درون کفش می ماند. پس باید در خرید کفش های ایمنی دقت کنید و کفشی خریداری کنید که این ویژگی ها را داشته باشد.

کد ۱۶۵ بهشتیان، از آن دسته کفش های ایمنی می باشد که طراحی بسیار زیبایی دارد و در انواع مختلفی طراحی شده است. شما می توانید با توجه به شغلی که دارید، کفش مناسب خود را انتخاب و خریداری کنید.

هنگام خرید کفش ایمنی بهشتیان ، نکات حائز اهمیتی وجود دارد که باید مورد توجه قرار بگیرد تا انتخابی درست داشته باشید. آستر کفش ها باید جنس خوبی داشته باشد تا از ایجاد قارچ و میخچه در پا جلوگیری کند.

باید طوری باشد که در برابر حرارت بالا مقاومت داشته باشد. در برابر ضربات و اشیاء تیز مقاومت بالایی داشته باشد. طوری طراحی شده باشد که ضد آب باشد و در برابر آب با دوام باشد.

برند بهشتیان، کفش های ایمنی را با مواد اولیه با کیفیت تولید می کند و یکی دیگر از مدل های آن کفش ایمنی کد ۲۵۷ می باشد. در انتخاب این نوع از کفش ها بسیار دقت کنید چرا که استفاده از نوع استاندارد آن سلامت پا و جان شما را تضمین می کند.

یک کفش ایمنی استاندارد، باید طوری طراحی شده باشد که پای فرد درون آن، احساس راحتی کند چون قرار است مدت طولانی داخل کفش باشد، پس راحتی آن مهم است. باید جنس چرم آن بسیار با کیفیت باشد، تا طول عمر زیادی داشته باشد. ممکن است شغل یک فرد در مکان سردی باشد، پس باید پای آن فرد را در برابر سرما حفظ و گرم نگه دارد. و در آخر باید طوری باشد که پوشیدن یا در آوردن کفش، به راحتی انجام شود

 

 

کفش ایمنی ساق کوتاه

این روزها کفش ایمنی ساق کوتاه زیادی در مدل های مختلف دیده می شود که هر کدام کاربرد خاص خود را دارد. این کفش ها متشکل از سه بخش درونی، رویه کفش و کفی می باشد و قسمت کفی آن خود به سه بخش تقسیم می شود. رویه کفش ایمنی باید طوری ساخته شده باشد که نقش حفاظتی داشته باشد و جنسی که در آن بکار رفته باید در برابر ضربه و فشار مقاوم باشد.

قسمت درونی کفش باید طوری طراحی شود که کاربر احساس راحتی کند و از الیاف طبیعی و ضد حساسیت تهیه شده باشد. قسمت زیرین کفش باید از الکترواستاتیک ساخته شده باشد چون ممکن است در کف کارگاه موادی با PH بالا و پایین ریخته شده باشد باعث بروز انفجار و یا جرقه نشود.

این کفش ها را می توان برای مهندسین و کسانی که با کارهای پروژه ای درگیر نیستند استفاده کرد و یا کسانی که بازدید از پروژه ساختمانی و صنایع نفت انجام می دهند و همچنین برای افرادی که با آب در ارتباط نیستند مناسب می باشد. قیمت و خرید کفش ایمنی کار در سایت های اینترنتی معتبری قرار گرفته است و مشتریان می توانند کفش ایمنی ساق کوتاه را با قیمتی بسیار مناسب و کیفیتی بی نظیر تهیه نمایند.

انواع کفش ایمنی ساق بلند در طرح ها و مدل ها و رنگ ها و حتی سایز های مختلفی وجود دارد که افراد با توجه به شغل خود و خطری که با آن رو به رو می باشند، آن را انتخاب می کنند. یکی از اتفاقاتی که در طول روز ممکن است در کارگاه ها رخ بدهد افتادن اجسام سنگین یا نوک تیز می باشد که برای جلوگیری از این آسیب ها باید از کفش ایمنی استفاده کرد.

کفش ساق بلند انواع گوناگونی مثل چکمه، نیمه چکمه، چکمه ساق بلند دارد که بستگی به نوع خطری که  افراد با آن روبرو هستند یکی از آنها را انتخاب می کنند. این کفش ها با توجه به محیطی مثل زمین های هموار، مواد گرم و لغزنده، مواد شیمیایی، فلزات مذاب و الکتریکی که با آن در تماس هستند و عمدتا از رویه چرم ساخته شده اند به محافظت در برابر خطرات کمک می کنند. این کفش های ساق بلند با وضوح بالا طراحی شده که از مچ پا در برابر خطرات مراقبت می کند.

 

کفش ایمنی ساتر

توجه به سلامت نیروی انسانی در محیط کار از موارد بسیار حائز اهمیتی است که باید به آن توجه نمود. در هر محیط و فعالیت تولیدی باید توجه به سلامت افراد را قابل توجه قرار داد که معمولا سقوط اشیا و ماشین آلات، قطعات برنده و تیز، مواد مذاب و داغ  اثرات زیان باری برای سلامت افراد دارد.

در کارگاه های ساختمانی معمولا  از کفش های ایمنی  خاکی رنگ  و جنس  جیر استفاده می شود تا فرد حین کار، کثیفی های کفش را ببیند و از آلودگی های محیطی اجتناب کند؛ همچنین در کارخانجات مواد غذایی نیز از کفش های ایمنی سفید به علت رعایت بهداشت کار استفاده می کنند. استفاده نکردن از کفش های ایمنی بسیار خطر آفرین بوده و اثرات جبران ناپذیری در خواهد داشت به همین دلیل انتخاب کفش ایمنی مناسب نقش مهم و اساسی دارد. کفش ایمنی ساتر علاوه برسبکی بسیار انعطاف پذیر بوده و بسیار ایمن است و در اجزای آن ها چندین لایه وجود دارد که از پا در برابر عوامل آسیب زا محافظت می نماید.

آستر این کفش از جنس ابری سوله بوده و رویه بیرونی آن از جنس چرم گاو است و چون زیره این کفش از پیو است و حالت طبی دارد، باعث کاهش خستگی نیز می گردد.  دوخت مناسب و استاندارد  این کفش و جهار بخیه بودن آن موجب شده در برابر مواد روغنی و اسیدی مقاوت داشته باشد.

مسایل بهداشتی و نوع قرار گیری پا در کفش از جمله مباحث دارای اهمیت است، زیرا قرار گرفتن پا در کفش با طرز فرم گرفتن اسکلت بدن و بخصوص ستون فقرات ارتباط مستقیمی دارد. استفاده کردن  از کفش نامناسب فقط عوارض و خطرات ظاهری ندارد بلکه دارای عوارضی مانند چشم درد و سردردهای و مشکلات در ستون فقرات است.

کفش ایمنی ساتر قابلیت تحمل ۲۰۰ ژول نیرو را دارد و توسط وزارت کار مورد تایید قرار گرفته است. پرکاربردترین نوع کفش های ایمنی کفش هایی هستند که در قسمت جلویی دارای زرهی فولادی هستند.

از اهمیت آستر ایمنی در بهداشت کفش نمی توان غافل شد و این آستر ها نقش مهمی در جذب عرق پا دارند. کفش هایی که آستر نامرغوب داشته باشند سبب ایجاد قارچ، میخچه، ایجاد باکتری و بوی نامطبوع پا می شوند.

این نوع کفش ها از پا در برابر آسیب دیدگی و قطع شدن انگشتان در اثر سقوط اشیا در محیط کار محافظت می نمایند.

به دلیل آسیب ناشی از محیط کار، انواع  مختلفی از کفش های ایمنی  به بازار عرضه شده اند:

تعدادی از این کفش ها به شرح زیر می باشد:

کفش ایمنی پلاستیکی

کفش ایمنی خنک

کفش ایمنی راحتی

کفش ایمنی صندل

کفش ایمنی ژله ای

کفش ایمنی چکمه

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 288 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 28 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.