سمپاشی گروپ عایق رطوبتی نانو پلیمر + عایق صوتی پمپ آب - سمپاشی گروپ

درست است که زندگی ماشینی کار را در اکثر موارد برای ما راحت کرده و به کارهای ما سرعت بخشیده است اما یکی از مشکلات عدیده آن، ایجاد آلودگی صوتی است.

انواع ماشین آلات و هر تکنولوژی جدیدی که در نظر بگیریم با ایجاد سر و صدا هراه است. از یک آبمیوه گیری کوچک یا چرخ گوشت بگیرید تا هر وسیله ماشینی دیگر.

پمپ آب هم از این قائده خارج نیست. امروزه از عایق صوتی پمپ آب در اکثر ساختمان ها استفاده می شود. گاهی صدای آن آنقدر آزار دهنده است که حتی نمی توانیم به راحتی در طول شب بخوابیم. بنابراین استفاده از عایق صوتی برای حذف این صدای ناهنجار یک ضرورت است.

برای عایق بندی پمپ آب روش های زیادی وجود دارد. تقریبا از همه نوع عایق های صوتی می توان برای مهار این صدا استفاده کرد. اما باید مواردی را در نظز بگیریم. تا بتوانیم بیشترین بازدهی را با کمترین هزینه کسب کنیم.

با در نظر گرفتن همه این عوامل می توانیم به درستی تصمیم بگیریم و به بهترین شکل ممکن پمپ آب مورد نظر را عایق بندی کنیم. شاید فکر کنید بررسی نوع عایق مناسب کار آسانی نیست و باید زمان بگذاریم و آن ها را بررسی کنیم.

برای داشتن یک انتخاب درست می توانید با کارشناسان و مشاوران فروش ما از طریق راه های ارتباطی تماس بگیرید. آن ها می توانند شما را در زمان کمتر به نتیجه مطلوب برسانند.

از عایق صدا در چه مواردی استفاده می شود؟

عایق صدا ماده ای است که از انتقال امواج و ارتعاشات صوت از محیطی به محیط دیگر جلوگیری می کند. گاهی صدای محیط بیرون برای محیط داخل آزاردهنده است و گاهی به سبب شرایط محیطی و کاری، باید از خروج صدا از محیط جلوگیری شود. گاهی هم باید یک وسیله که صدای زیادی تولید می کند را عایق بندی کنیم. در ادامه برای هر کدام از این موارد مثالی می زنیم.

محیط خانه، کتابخانه ها، بیمارستان ها و … از جمله محیط هایی هستند که سکوت و آرامش در آن ها بسیار مهم است. برای این محیط ها می توانیم از عایق صوتی نانو استفاده کنیم.

عایق بندی ساختمان بیمارستان، کتابخانه و منازل مسکونی در قسمت های مختلف صورت می گیرد. دیوار های داخلی، دیوارهای خارجی، در و پنجره ها و … عایق بندی می شود تا صر و صدای بیرون مزاحمت ایجاد نکند.

محیط هایی هستند که صدای زیادی تولید می کنند از آن جمله است انواع کارگاه های تولیدی و کارخانه ها، استودیو ضبط صدا، تالارهای عروسی و … این محیط ها  برای رعایت استانداردهای لازم باید به طور کامل عایق بندی شوند.

همچنین با توجه به اینکه بیشتر ماشین آلات دارای موتور هایی هستند که با ایجاد صر و صدای زیاد همراه است بسیاری از این وسیله ها باید عایق بندی شود. چه در ساختار داخلی و گاهی اوقات به صورت یک پوشش بیرونی.

انواع عایق رطوبتی

در طول زمان برای جلوگیری از نفوذ رطوبت در نقاط مختلف ساختمان و صنعت از عایق های گوناگونی استفاده شده است. مهندسان هر روزه به دنبال پیدا کردن نوع جدیدی از عایق رطوبتی هستند تا نقص هایی که در استفاده از عایق های موجود دارد برطرف شود. در اینجا به انواع عایق رطوبتی اشاره می کنیم.

  • عایق رطوبتی قیر
  • عایق رطوبتی نانو
  • عایق رطوبتی مایع
  • عایق رطوبتی فایبرگلاس
  • عایق رطوبتی ایزوگام
  • عایق رطوبتی لاستیکی
  • عایق رطوبتی سیمانی
  • و…

برای انجام هر پروژه صنعتی یا ساختمانی یکی از مهمترین گام ها انتخاب عایق رطوبتی نانو پلیمر مناسب است. از آنجا که عایق رطوبتی در محل های مختلف ساختمان کاربرد دارد انتخاب درست آن در کیفیت ساخت و میزان هزینه بسیار تاثیر گذار است. بنابراین حتما نوع عایق به کاربرده شده را با مشورت کارشناسان انتخاب کنید که در آینده دچار مشکل نشوید.

عایق رطوبتی نانو پلیمر جدیدترین نوع عایق در حال حاضر است که از آن در تمامی موارد ذکر شده در بالا با نظر کارشناسی می شود استفاده کرد. عایق نانو دارای ضخامت بسیار کمی است که میزان جذب بسیار بالایی دارد بنابراین استفاده از آن توصیه می شود. همچنین سازگار با انواع مصالح ساختمانی است و نه تنها آسیبی به مصالح ساختمانی نمی زند بلکه از خوردگی و فرسایش آن ها نیز جلوگیری می کند.

خوشبختانه کشور ما یکی از پیشگامان تولید انواع عایق نانو پلمر با کیفیت رقابتی نسبت به نمونه های خارجی آن است. بنابراین قیمت تمام شده این محصول برای مصرف کننده بسیار مناسب است. برای دریافت اطلاعات کامل تر درباره عایق رطوبتی نانو پلیمر و قیمت انواع آن می توانید با ما در ارتباط باشید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 168 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 15 ژوئن 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.