سمپاشی گروپ فروش کود مرغی هلندی در یزد - سمپاشی گروپ

امروزه تحقیقات نشان می دهد که می توان از کود فرآوری شده ی مرغ  در غذای دام ها استفاده کرد، در حالی که اگر کود مرغی، خوراک گاو و دام های دیگری باشد می تواند باعث تقویت دام ها شده و مقادیر بسیاری از هزینه های تغذیه دام کاهش پیدا کند؛ انواع کود های مرغی در بازار عبارتند است از:

کود مرغی خام، کود مرغی گران فوله ، کود مرغی مایع، کود مرغی پودری، کود مرغی پلیت شده،غنی شده، مرغ مادر، پلت مرغی، کود مرغی فله، کود مرغی گوشتی، تخم گذار، سالنی ،فرآوری شده و اصلاح شده

در کشور ما کود مرغی در شهر های مختلف از فروش بسیار مناسبی برخوردار می باشند که از معروف ترین آن ها می توان به کود مرغی یزد، کود مرغی سمنان، کود مرغی قومس سمنان، کود مرغی فرآوری شده سمنان، کود مرغی قزوین، کود مرغی اصفهان، کود مرغی  تبریز، کود مرغی تربت حیدریه، کود مرغی تهران و کود مرغی همدان اشاره کرد.

فروش کود مرغی در یزد و قزوین به دلیل کیفیت بالای محصولات بسیار رواج داشته زیرا از این کود ها برای باغات پسته جنوب استفاده بسزایی می کنند؛ همچنین همواره این کود ها سبب می شوند تا اولین محصول به خوبی برداشت شود و مقدار یک دوم تا دو سوم آن در زمین باقی مانده زمانی که محصولات بعدی کاشته می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.

کود مرغی همواره حاوی متیون، سیستئین و لیزین است، البته ارزش غذایی آن بسته به شیوه نگهداری از مرغ و مواد خوراکی برای نگهداری بستر مرغ است. از نظر مواد غذایی این کود ها دارای چربی، فسفر، الیاف خام و پروتئین می باشند.

کود مرغی هلندی

بر خلاف سایر کود ها، کود های مرغی هلندی در تمام فصول سال به دلیل امینویی و فولوویکی بودن در زمین ها و باغ ها قابل استفاده هستند و نیز دارای عناصر ضروری غذایی برای گیاه هستند.

تولیدکنندگان در ابتدا کودهای مرغی را به طور کامل خشک و رطوبتش را میگیرند، پس از آن این ماده خشک شده را داخل آسیاب های بزرگ صنعتی ریخته و پودر کرده و به طور کامل ضد عفونی میکنند و در بسته بندی هایی با وزن های معین شده روانه بازار میشود تا به دست کشاورزان و باغداران برسد.

همه باغداران و کشاورزانی که در این زمینه فعالیت میکنند میدانند که کودها از اهمیت بالایی برای تغذیه خاک و گیاه برخوردارند و هیچ یک از آنها دلشان نمیخواهد که زمین و مزرعه اش را با کود های شیمیایی تقویت کند از این رو آنها از کود های حیوانی که موادی غیر سمی و طبیعی هستند و فواید بسیاری برای خاک و گیاهان دارند استفاده میکنند.

کودهای مرغی و حیوانی از قیمت مناسبی برخوردار بوده و از همه مهم تر اینکه به محیط زیست آسیب نمیرسانند.

یکی از مزیت هایی که کودهای حیوانی دارند این است که ارگانیک بوده و حاوی مواد آلی هستند، که میتواند بر تقویت و رشد گیاه و همچنین حاصلخیزی خاک تاثیر چشمگیری داشته باشند.

اگر بخواهیم به مقایسه کود مرغی هلندی با دیگر کودها حوانی بپردازیم باید بگوییم که کودهای مرغی حاوی کلسیم، فسفر، نیتروژن و پتاسیم بیشتری نسبت به کودهای دیگر دارد.

برای داشتن یک زمین حاصلخیز و محصولات با کیفیت استفاده از این کود ها اقدامی هوشمندانه است.

قیمت کود مرغی رشت

امروزه استفاده از کود مرغی برای تقویت محصولات کشاورزی و تغذیه دام و ماهی به عنوان یکی از سالم ترین و بهترین کود های موجود در بازار شناخته می شود که می تواند تاثیر بسزایی در رشد و نمو آنها داشته باشد. این ماده بی نظیر و منحصر به فرد دارای مزایای بسیاری می باشد و می تواند جایگزین کودهای شیمیایی که دارای مضرات زیادی هستند، باشد. این مجموعه در زمینه عرضه کود مرغی با قیمت مناسب بسیار موفق عمل می کند.  قیمت عرضه مستقیم کود مرغی رشت، با ذکر تمامی مشخصات، قیمت ها، کاربرد ها و ویژگی ها در این سایت برای تمامی مشتریان و خریداران به راحتی قابل مشاهده است که این مسئله نوعی مزیت در خرید است.

مناسب بودن قیمت کود مرغی رشت ، برای تمامی افراد و مشتریان و شرکت های تقاضا کننده می تواند مزیت هایی را به همراه داشته باشد که یکی از آنها، بالا رفتن قدرت خرید افراد می باشد که مسئله ای مهم است. به خوبی می توان عنوان کرد که پایین بودن قیمت ها، کیفیت بالای کود مرغی فرآوری شده، تخفیف های ویژه، مرکزیت فروش، خرید بدون واسطه، و… از جمله امتیاز های دیگری است که در هنگام خرید در اختیار مشتریان و کشاورزان قرار می گیرد.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 207 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 27 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.