سمپاشی گروپ قیمت ویلچر برقی تاشو یاماها - سمپاشی گروپ

تنوع بسیار بالای ویلچر های برقی موجب شده نسبت به ویلچر دستی متقاضیان بیشتری داشته باشد. برند یاماها انواع ویلچر برقی را با قیمت های مختلف تولید   می کند.

ویلچر برقی با قابلیت تنظیم ارتفاع، پله رو، ایستا، برانکاردی، بالابر، تاشو، ریموت دار،مبله، هوشمند لگن دار مسافرتی وغیره از انواع این محصول می باشند.

ویلچر پله رو به افراد ناتوان کمک می کند که بدون نیاز کسی بتوانند پله های را طی کنند این مدل در کشورهایی مثل ایران که مسیر ویژه ویلچر در بسیاری از مکان های عمومی وجود ندارد کاربرد فراوان دارد. در مدل ایستا شخص به صورت ایستاده درون محصول قرار می گیرد که موجب می شود از زخم بستر جلوگیری شود و فرد کاهش وزن نیز داشته باشد.

ویلچر های برانکاردی به مدل تخت شو هم معروف هستند که بیشتر برای محیط های درمانی و بیمارستان ها کاربرد دارد. یکی ازمدل های پر کاربرد مدل لگن دار می باشد که موجب می شود افراد برای دستشویی رفتن راحت باشند و اذیت نشوند.

یکی از مهم ترین ویژگی های ویلچر برقی برند یاماها این است که باطری این محصول اصل ژاپن است و مونتاژ چین یا کشور های دیگر نمی باشد.

ارزان ترین برند ویلچر برقی در ایران یاماها می باشد که اصل ژاپن است، خوبی محصول در آن است که باتری آن اصل می باشد. تنوع محصولات یاماها زیاد است اما فقط دو مدل آن در ایران وارد شده است. قیمت ویلچر برقی یاماها نسبت به کیفیت مناسبی که دارد، بسیار ارزان عرضه می شود.

 

ویلچر برقی تاشو آلمانی

بعضی از افراد در معرض بیماری و ناتوانی ها و یا شکسته شدن استخوان پا در طول عمر بوده است. ویلچر ها عمدتا” برای بیماران و کسانی که توانایی راه رفتن را ندارند استفاده می شود و ویلچر برقی تاشو آلمانی از امکانات برقی بودن، وزن سبک، نگهداشتن شارز خوب، از جنس به کار رفته در ساخت حمل راحت و کیفیت مرغوبی دارا می باشد.

بهتر است بدانید که ویلچر ها کیفیت های مختلفی دارد پس در خرید حتما توجه داشته باشید که بعضی ویلچر ها خاص هستند و به مسافرت های طولانی برد و استفاده کرد.

 

در نتیجه بوجود آورنده ساخت ویلچر برقی تاشو آلمانی برای آسایش مشتریان می باشد و در طرح های قبلی این نوع دستگاه نداشتن وزن نامناسب و حمل سخت بوده است.

ویلچر برقی تاشو آلمانی برای بیماران این انگیزه را به وجود می اورد که از این دستگاه برای کار خود بیشتر استفاده کنند و از امکانات بالای برخور دار است.

 

ویلچر برقی فاتح اکسترا

استفاده از ویلچر دستی بسیار خسته کننده است و افراد بعد از مدتی نمی توانند به راحتی ان را حرکت دهند بنابراین بهتر است که ان ها نیز از ویلچر برقی استفاده کنند و به راحتی مسیرهای طولانی و ناهموار را بپیمایند.

استفاده از این نوع ویلچر ها باعث می شود که افراد معلول به راحتی بتوانند بدون نیاز به کسی حرکت کنند و این امر موجب افزایش اعتماد به نفس ان ها می شود.

باتری هایی که در ویلچر برقی تعبیه شده اند قابلیت شارژ با برق را دارند و همین امر موجب استفاده راحت و اسان ان ها شده است.

در ویلچر هایی که برقی هستند، قطعه ای تعبیه شده است که عیب های دستگاه را به راحتی پیدا می کند و اگر نقص فنی وجود داشته باشد با سنسور های خود ان را اعلام می کند.

از ویلچر هایی که برای افراد سالمند و معلول مناسب است می توانیم به ویلچر برقی فاتح اکسترا اشاره کنیم. این دستگاه به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که دارد، بسیار محبوب و پرطرفدار است.

این ویلچر قابلیت تنظیم صندلی دارد و به همین دلیل استفاده از ان به راحتی امکان پذیر است. این ویلچر ها ایمنی را تا حد زیادی افزایش می دهند چرا که دارای چرخ های ایمن و ضربه گیر در عبور از موانع هستند.

سرعت این دستگاه تا حداکثر ۱۵ کیلو متر بر ساعت است و دارای دو موتور ۱۵۰ یا ۵۰۰ وات است. یکی از مهم ترین مزیت های ویلچر برقی عدم الودگی محیطی و سازگاری با محیط زیست است.

برخی از مدل های ویلچر برقی فاتح اکسترا قادر هستند تا وزن ۱۴۰ کیلو گرم را تحمل کنند و این امر برای افرادی که وزن زیادی دارند و ویلچرهای معمولی برای ان ها مناسب نیست، بسیار عالی است.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 172 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 28 می 2022 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.