سمپاشی گروپ مزایا و معایب شیائومی پوکو X3 - سمپاشی گروپ

گوشی شیائومی پوکو X3 یک تلفن هوشمند همه کاره و مدرن است که دو سال قبل روانه بازار شد و برند تولید کننده در این محصول خود ساختار با کیفیت و با دوامی را به کار برده است. پوکو X3 از پردازنده‌ای سریع و صفحه نمایشی مدرن بهره می‌برد و می‌توان این تلفن هوشمند را یکی از گزینه‌های مناسب برای علاقه مندان به عکاسی به شمار آورد.

شما جدیدترین قابلیت‌ها را در سیستم تصویر برداری این تلفن همراه مشاهده خواهید کرد و می‌توانید روی قابلیت‌های نرم افزاری این تلفن همراه حساب ویژه‌ای باز کنید. شیائومی از اندروید نسخه ده در این محصول خود بهره برده است که اخیرا امکان به روز رسانی آن به نسخه دوازده فراهم شده است. دقت داشته باشید که رابط MIUI نسخه چهارده نیز در این محصول وجود دارد که با استفاده از آن می‌توانید به سرعت بالا اپلیکیشن‌ها و بازی‌های مختلف را اجرا کنید.

گوشی شیائومی X3

ساختار کلی گوشی شیائومی X3

وزن این گوشی هوشمند به ۲۱۵ گرم می‌رسد و برند سازنده این تلفن همراه را با ابعاد ۹٫۴*۷۶٫۸*۱۶۵٫۳ میلی متر تولید و روانه بازار کرده است. بخش جلویی این دستگاه از ساختار شیشه‌ای تشکیل شده است که با استفاده از فناوری گوریلا گلس پنج محافظت می‌شود و در بخش پشتی از پلاستیک با دوام استفاده شده است.

البته، شیائومی از قاب آلومینیومی در محصول خود بهره برده است تا مقاومت و دوام بالایی به محصول خود دهد. این دستگاه از استاندارد IP53 بهره می‌برد و بر این اساس، شما نگرانی از نظر نفوذ گرد و غبار یا آسیب دیدن در برابر قطرات آب را نخواهید داشت.

در حالت کلی، دو عدد سیم کارت را می‌توانید روی این تلفن هوشمند نصب کنید که به صورت نانو سیم خواهند بود.

 

صفحه نمایش

گوشی شیائومی پوکو X3 از یک صفحه نمایش منحصر به فرد استفاده می‌کند که نرخ به روز رسانی صد و بیست هرتزی دارد. این صفحه نمایش شدت روشنایی ۴۵۰ نیتی برایتان فراهم خواهد کرد که میزان مناسبی از شدت روشنایی است و می‌توان از آن انتظار کیفیت فول اچ‌دی را داشت.

 

شیائومی پوکو X3

 

این مزایا منجر شده است تا گوشی پوکو X3 به یک محصول خوب برای اجرای بازی‌های با کیفیت تبدیل شود. از ویژگی‌های بی نظیر این گوشی برای این کار باید به تراکم پیکسلی بی نظیر آن اشاره کرد که در حد ۳۹۵ پیکسل در اینچ است و با این شرایط شما با کیفیت‌ترین تصاویر را در خروجی مشاهده خواهید کرد.

گوشی شیائومی دارای صفحه نمایشی با اندازه ۶٫۶۷ اینچ است که آن را به یک فبلت بی نظیر تبدیل کرده است. باید اشاره کرد که در حدود ۸۵ درصد از بخش جلویی تلفن را صفحه نمایش تشکیل داده است و آن را به یک تلفن هوشمند تمام صفحه تبدیل کرده است.

 

پردازنده مرکزی

پردازنده مرکزی تلفن‌های هوشمند معمولا از شش یا هشت هسته پردازشی بهره می‌برند و فرکانس کاری آن‌ها به ۳ گیگاهرتز نیز می‌رسد. البته، شیائومی به استفاده از یک پردازنده ۲٫۳ گیگاهرتزی در این محصول خود بسنده کرده است و شما در دو هسته اصلی آن به این فرکانس خواهید رسید.

شش هسته دیگر نیز در این پردازنده قرار دارند که فرکانس خوب ۱٫۸ گیگاهرتزی را ایجاد خواهند کرد که با فناوری هشت نانومتری توسعه داده شده‌اند.

شما در این تلفن همراه یک پردازشگر گرافیکی را نیز در اختیار خواهید داشت که وظیفه خوراک دهی به صفحه نمایش فول اچ‌دی محصول را بر عهده دارد و از نوع Adreno 618 است. در کل، سیستم پردازشی پوکو X3 مناسب اجرای بازی‌های معمولی و اپلیکیشن‌هایی است که روزمره با آن سر و کار خواهید داشت.

 

سیستم دوربین

سیستم دوربین مدرن و مجهزی در پوکو X3 استفاده شده است که قابلیت‌های بی نظیری به این تلفن هوشمند اضافه خواهد کرد. این سیستم دوربین دارای چهار لنز است که دقیق‌ترین آن‌ها ۶۴ مگاپیکسل دقت دارد و قابلیت تصویربرداری به صورت واید را در اختیار کاربر خواهد گذاشت.

در کنار آن، سه لنز دیگر نیز در این تلفن همراه قرار داده شده‌اند که به صورت لنزهای سیزده، دو و دو مگاپیکسلی هستند و با استفاده از آن‌ها می‌توان به ویژگی‌های تصویر برداری اولترا واید، ماکرو و عمق دست پیدا کرد.

اگر از علاقه مندان به تصویر برداری سلفی هستید، در این تلفن همراه یک لنز بیست مگاپیکسلی دیگر نیز وجود دارد که امکان ثبت تصاویر به صورت واید را خواهد داشت. گفتنی است، کیفیت فیلم برداری در این تلفن همراه به ۴K خواهد رسید و نرخ آن در حد سی فریم در ثانیه خواهد بود.

 

قابلیت‌های ارتباطی

قابلیت‌های ارتباطی متنوعی در این محصول ارائه شده است که شاید مهم‌ترین آن‌ها وای‌فای، بلوتوث و یواس‌بی Type-C باشد. شما با رابط یو‌اس‌بی این تلفن همراه خواهید توانست تا با سرعت شگفت انگیزی داده‌ها را بین دستگاه‌های مختلف جابجا کنید و از دیگر قابلیت‌های این رابط می‌توان OTG را بیان کرد.

در صورتی که قصد اتصال فلش مموری را به تلفن همراه خود داشته باشید، OTG شما را کمک خواهد کرد تا به این ویژگی دست پیدا کنید.

 

حسگرها

حسگرهای متنوعی در پوکو ایکس ۳ به کار گرفته شده‌اند که می‌توان اثر انگشت و شتاب سنج را از مهم‌ترین آن‌ها دانست. در این تلفن همراه حسگر اثر انگشت در بخش جانبی محصول جاگذاری شده است و در کنار آن، شما خواهید توانست از حسگرهایی مانند ژیرو و مجاورت نیز در صورت نیاز استفاده کنید.

البته، حسگر قطب نما نیز در این تلفن همراه استفاده شده است که شاید برای بسیاری از کاربران یک قابلیت ضروری به شمار رود.

 

شارژدهی باتری

برند تولید کننده از یک باتری با ظرفیت ۵۱۶۰ میلی آمپر ساعتی در این محصول استفاده کرده است که قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. کاربر می‌تواند در این تلفن همراه باتری را با توان سی و سه واتی شارژ کند که برای شارژ شدن کامل آن تقریبا یک ساعت زمان لازم خواهید داشت.

 

سخن آخر

در سری پوکو شیائومی مطمئنا محصولات ارزنده‌ای را خواهید یافت و یکی از بهترین گزینه‌ها پوکو X3 است. این محصول را می‌توانید در رنگ‌های مختلفی تهیه کنید و ساختار با دوامی در آن به کار گرفته شده است. در صورتی که به دنبال یک گوشی مدرن و امروزی هستید که شارژدهی مناسبی داشته باشد، X3 شیائومی یکی از بهترین گزینه‌ها خواهد بود.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 97 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 7 ژوئن 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.