سمپاشی گروپ مزایا و معایب هاست نامحدود را بشناسید! - سمپاشی گروپ

مزایا و معایب هاست نامحدود را بشناسید!

همانطور که می‌دانید هاست‌های بسیار زیادی وجود دارند که هر فرد یا مجموعه‌ای باید متناسب با کاربردی که نسبت به هاست دارد آن را تهیه کند. هاست نامحدود یکی از هاست‌های بسیار پرطرفدار و کاربردی است که مجموعه‌ها و افراد زیادی تمایل دارند که از آن استفاده کنند. اینکه مفهوم هاست نامحدود چیست و چه مزایا و معایبی دارد را در ادامه این مطلب با هم بررسی خواهیم کرد. در صورتی که تمایل دارید در مورد جزئیات این هاست یعنی مزایا و معایب آن بیشتر بدانید این مطلب را تا انتها مطالعه کنید.

این نکته مهم را به خاطر داشته باشید که برای خرید هاست پربازدید باید در ابتدا با تمامی هاست‌ها آشنایی داشته باشید و یکی از آن‌ها را متناسب با نیاز خود انتخاب و تهیه کنید.

هاست نامحدود چیست؟

هاست نامحدود چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم مزایا و معایب این هاست را با هم بررسی کنیم بهتر است که به مفهوم کلی هاست نامحدود بپردازیم. حتما می‌دانید که هاست‌ها ویژگی‌های بسیار زیادی دارند. به صورت کلی هاست‌ها انواع مختلفی دارند که از جمله آن می‌توان به هاست اشتراکی، اختصاصی، سرور مجازی، هاست وردپرس و … اشاره کرد. احتمالا اولین آشنایی شما در مورد هاست به نصب وردپرس روی لوکال هاست برمی‌گردد که معمولا اولین اقدام برای راه‌اندازی یک وبسایت به صورت آزمایشی است.

 

اما هاست نامحدود که در این مطلب قصد داریم در مورد آن صحبت کنیم هاستی است که حجم دیسک و پهنای باند بالا و نامحدودی دارد. برای اینکه مطمئن شوید آیا این هاست برای شما مناسب است یا نه بهتر است که حتماً مزایا و معایب آن را بدانید. اما در مورد این سوال که تفاوت هاست محدود با هاست نامحدود در چیست باید گفت که همانطور که از اسم آن‌ها مشخص است هاست محدود دارای یک حجم مشخص و محدودی است که در صورت تمام شدن ظرفیت آن، سایت مورد نظر از دسترس خارج خواهد شد یا اینکه امکان ذخیره و اضافه کردن اطلاعات در آن وجود نخواهد داشت. اما در هاست نامحدود پهنای باند بسیار زیاد و نامحدود است.

پیشنهاد ما به شما این است که در ابتدای امر در مورد انواع هاست‌ها یک تحقیق و جستجو داشته باشید و سپس متناسب با آن اقدام به تهیه هاست مورد نظر خود کنید.

مثلا قبل از استفاده از هاست دانلود باید بدانید که هاست دانلود چیست؟ به زبان ساده هاست دانلود هاستی است که بر پایه فضای ابری کار می‌کند و با استفاده از آن می‌توان هر نوع فایلی از قبیل تصویر، ویدئو، سند و … را بر روی آن دانلود، آپلود و بارگذاری کرد.

مزایای آن

مزایای آن

در مورد مزایای هاست نامحدود باید گفت که این هاست، ویژگی‌ها و مزایای بسیار زیادی دارد که مهمترین آن‌ها را در ادامه با هم بررسی خواهیم کرد.

  1. این هاست‌ها به این دلیل که دارای پهنای باند و ظرفیت بسیار بالایی هستند برای سایت‌هایی که نیاز به ذخیره‌سازی و بارگذاری اطلاعات زیاد دارند بسیار مناسب می‌باشند. یکی از سایت‌های بسیار مناسب برای هاست نامحدود سایت‌های فیلم و موزیک هستند.
  2. از مهمترین مزایای این هاست‌ها این است که با وردپرس سازگاری دارند و مشکل و اختلالی از این بابت به وجود نخواهد آمد. اما از دیگر مزایای این هاست‌های نامحدود می‌توان به ‌بهینه‌سازی شده برای سئو اشاره کرد. در واقع با استفاده از این هاست‌های نامحدود می‌توان کمک شایانی به سئو کرد. اما دیگر مزیت این نوع از هاست‌ها مربوط به دیتابیس نامحدود است.

البته به این موضوع مهم توجه کنید که باید تمامی این فاکتورها را قبل از خرید هاست مورد نظر از مجموعه ارائه دهنده‌ی آن یعنی هاستینگ مورد نظر درخواست کنید. در غیر این صورت ممکن است که این فاکتورها را در اختیار شما قرار ندهند. شما با خرید هاست از وب رمز می‌توانید در مورد دارا بودن تمامی این ویژگی‌های هاست نامحدود مطمئن باشید.

معایب آن

معایب آن

در قسمت بالا تلاش کردیم تا مزایای مهم هاست نامحدود را با شما در میان بگذاریم. اما این هاست با توجه به مزایایی که دارد دارای معایبی نیز می‌باشد. از جمله این معایب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. پشتیبانی نادرست هاستینگ‌های ارائه کننده آن
  2. معمولاً تعداد وبسایت‌های زیادی بر روی یک هاست بارگذاری می‌شوند. به علت زیاد بودن این سایت‌ها معمولاً در بلندمدت سرعت هاست به اندازه قابل توجهی کاهش پیدا می‌کند که این می‌تواند برای وبسایت مادر بسیار آسیب زننده باشد.

همانطور که در مطالب بالا در مورد آن صحبت شد بهتر است که قبل از تهیه هر نوع هاستی، در ابتدا در مورد تمامی هاست‌ها تحقیق کرده و سپس متناسب با نیاز در مورد سایت مورد نظر، هاست آن تهیه شود.

یکی از هاست‌های محبوب هاست لینوکس است. در ابتدا بهتر است که به سوال هاست لینوکس چیست پاسخ داده شود. به زبان ساده هاست لینوکسی هاستی است که سرور آن از سیستم عامل لینوکس استفاده می‌کند. حال اگر این هاست برای شما مناسب است می‌توانید آن را از یک مجموعه ارائه دهنده هاست تهیه کنید. اما به این نکته مهم توجه کنید که اگر به هاست ویندوزی نیاز دارید بهتر است که خرید هاست ویندوز را به جای خرید هاست لینوکس انجام بدهید.

نتیجه گیری

در این مطلب تلاش کردیم تا در مورد  ویژگی‌های هاست نامحدود و مزایا و معایب آن با شما صحبت کنیم. همانطور که می‌دانید هاست‌های  بسیار زیادی برای استفاده وجود دارند که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. قبل از خرید هاست بهتر است که در مورد مزایا، معایب و چگونگی عملکرد آن‌ها جستجو و تحقیق کنید و سپس به تناسب نیازی که دارید هاست مورد نظر را انتخاب کنید.

ویژگی‌های هر هاست به شرکت‌های ارائه کننده هاست نیز بسیار مرتبط است زیرا بعد از استفاده و خریداری از هاست، پشتیبانی آن اهمیت بسیار زیادی دارد. معمولاً اکثریت افراد در مورد پشتیبانی شرکت‌های ارائه کننده هاست رضایت کامل و کافی را ندارند. یکی از شرکت‌های بسیار معتبر و مشهور در حوزه ارائه انواع هاست به خصوص هاست نامحدود مجموعه وب رمز است که شما می‌توانید با خیال راحت و بدون نگرانی از آن خرید است خود را انجام بدهید.

 

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 259 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 27 فوریه 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.