سمپاشی گروپ کتاب بازاریابی فرهنگی،ورزشی - سمپاشی گروپ

درباره کتاب بازاریابی فرهنگی،ورزشی

باید بین بازاریابی ورزشی و بازاریابی از طریق ورزش تمایز قائل شد.
بازاریابی ورزشی، هنگامی روی می‌دهد که سازمانی ورزشی درصدد ترویج محصولات و خدماتش باشد، مثل یک باشگاه فوتبال که برای فروش بلیت مسابقه مربوط به تیمش در روزنامه آگهی می‌دهد. اما بازاریابی از طریق ورزش، زمانی است که سازمانی غیرورزشی، درصدد بهره‌گیری از ورزش، به‌عنوان ابزار فروش محصولاتش باشد، مثل یک شرکت تولیدکننده نوشابه که نام تجاری محصولاتش را طی یک رویداد ورزشی تبلیغ می‌کند.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 48 views بار دسته بندی : ریپورتاژ اگهی تاريخ : 15 آگوست 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.